Onsdag

 
Godmorgon finisar! Kylan fortsätter hålla i sig här i Kalix
och även idag ligger temperaturen kring -10. Brrr! Var helt
frusen när jag tidigare imorse stod och skrapade bilrutorna
men när jag kom in på gymmet och körde igång mitt rygg/
axelpass fick jag upp värmen. Nu ska jag njuta av en skål
gröt och kaffe, passar bra när det är kallt och man är frusen.
Att äta frukost efter ett hårt gympass är något av det bästa
som finns. Sen blir det en mysig hemmadag med lite småfix,
serietittande och mys med Diesel. Har ingen lust att gå ut
när det är såhär kallt och blåser.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Alice

OJ vad kallt! Jag klagar när det är -1 ;)

2016-11-09 @ 11:38:47
URL: http://www.alicem.devote.se
Postat av: Hanna

jag hatar kylan, man tappar alltid känsel någonstans och det är inte ett dugg kul haha!

2016-11-09 @ 14:38:13
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: miningalinn

Oj, vad kallt men vad konstigt att ni int har nå snö..:/

Sv: Ja, verkligen! Göteborg är underbart å roligare när man är där med någon man har kul med. Ja, jag älskar också att åka tåg. Det sköna för mig var också att jag bara hade ett byte i Stockholm!(:
Ja, jag kan tänkte mig att det är många som känner igen sig i hennes bok:)

2016-11-09 @ 15:04:49
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: NICOLE

Skönt med en lugn hemmadag :) Det har jag också för en gångs skull :) Bäst att inte gå ut i den här världen haha ;) skämt osido, tragiskt..
SV: Jättegott =) Hittade ett recept som jag höftade lite med; lite starkare kaffe än vanligt och så blanda i lite vaniljpulver, vispa mjölk till skum med lite kanel/kakao på :) Jag har ju aldrig mjölk i mitt kaffe men det här blev supermumsigt :)
Vi brukar få mycket snö i Närke, men i Stockholm t ex är det nog inte så det brukar vara ;)) Och de har ju verkligen kaos haha. Kul för stadsborna att få känna på lite! Men ja det är märkligt att ni inte har snö! Som vi förstört alltså ://
Va?? Vill du inte använda rakapparaten?? ;)) Hehe det förstår jag. Men att toppa är nog inte så svårt så tänkte om du hade någon :) Jag har tex låtit Henrik klippa mig, jag är inte så supernoga med sånt haha :) Men det är bara för att jag brukar klippa ytterst lite :) förrutom de senaste åren när jag klippt mig , hur mycket som helst ;D Ovanför axlarna, inte direkt en toppning :p
Aldrig testat aromkaka men det lät väldigt gott :)

2016-11-09 @ 15:23:06
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Åh gröt skulle jag ju ätit till frukost idag men glömde helt av. Aja, det blev färska frallor i stället!

2016-11-09 @ 15:42:17
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Petra

ja få hoppas det finns något annat som jag kan ta mot sömnen känns meningslöst att ta propvan när den inte ger effekt. det är tyvärr lång väntetid men få hoppas det går fort ändå.

Okej vilken tur att det gick fort för dig.

Jag har också frikort så slipper betala tandläkarbesöket på torsdag så himla skönt att jag är uppe nu i sådan kort.

mm men dom förstår på jobbet att jag inte mår så bra skulle ha hälsat på idag men har hög feber då jag tog vaccinet i går och hoppas det bara är tillfälligt så jag kan hälsa på jobbet i morgon

ja verkligen finns massor olika smaker den smaken har jag inte testat

2016-11-09 @ 15:43:23
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

SV: Men promenader är ju så skönt och så pass lugnt ändå ju :) Så härligt att komma ut! Idag har jag verkligen bara varit hemma och inne, men behövde nog det. Var bara ute en sväng när vi gick till Hemköp.
På tal om det kom Henrik hem och sa att hans mobils batteri strulade så det har ju också med kylan att göra, som du nämnde att din mobil också krånglade med.. Tokigt det där!
Ja visst är det tragiskt.. men å andra sidan försöker jag tänka på att det är många led som ska godkänna förändringar, så förhoppningsvis sker det inget jätteradikalt..
Det är ju förstås inte kul när det ställer till det så i trafiken men det blir nog också bättre, när folk kommer in i att man måste ha större avstånd till bilen framför och hålla en fart som är anpassad för väglaget :) Går ju inte att köra hur som nu liksom :)
Jo håret visar ju också hur man mår.. mår man inte hundra så blir ju håret ofta risigt tyvärr, även huden kan ju bli lidande. Men hoppas du kan gå till frisören och bli av med det trasiga :)
Henrik har jobbat och jag har pluggat =) Vi har en svårt uppgift just nu som jag kämpat med mycket idag.. hoppas komma ännu längre imorgon. Nästa vecka är det (redan) dags för hemtenta igen :o galet.. kursen började i måndags, och förra veckan skickade jag in förra kursens tenta ;D Haha. Hoppas din onsdag varit fin :)

2016-11-09 @ 22:29:01
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0