Onsdag

 
Jisses så dagvild jag är! Det känns ju inte alls som onsdag idag..
Trots att jag la mig tidigt igår och har fått många timmars sömn
så känner jag mig tröttare idag. Som jag skrev igår, ångest tar
mycket energi eftersom man gör allt för att "blocka" den och
försöka hantera den. Då får man ta en smäll efteråt också..
Tröttheten finns kvar men ångesten är mindre idag, så hoppas
den fortsätter håller sig låg. Tog nyss en dusch för att försöka
pigga upp mig och nu ska koffein få hjälpa mig på traven.
Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp men det lär ta ett
tag så tänkte äta frukost och mysa framför en tv-serie tills
dess. Sen åker jag till mamma för att lämna Diesel där över
helgen, och jag kommer själv stanna där till fredag.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: det e det som är så kul med så mycket bättre man får nya favoriter hehe :P

va skönt det hoppas jag med :)

la mig oxå tidigt igår och ändå är jag så extremt seg haha :P

2016-11-16 @ 08:57:13
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Petra

Usch vad jobbigt att mår så där.
Hoppas du mår bättre snart

Okej då vet jag att man ställa den i kylen över natten.
Okej det visste jag inte :)

Okej märkte direkt i hen skillnad på sömen precis men kanske blir bättre med sömnen när jag har advent det ett tag.

Det är väldigt bra med dosett.

2016-11-16 @ 13:06:18
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Skönt att det är lite bättre med ångesten idag. Det är ju hemskt. Skönt att du är hos mamma nu med =)
SV: Ja vi har heller ingen snö nu.. Blev så grått på en gång haha. Tentan är verkligen sjuuukt svår, jag och mina pluggvänner skriver i fb-chatten hela tiden för ingen fattar typ. Hm, att man kan skriva så oklara instruktioner? Vill de att man ska kugga ? :o
Nej men som jag skrev så gör det såklart inget att du svarade på snapen, var inte ens mycket att svara på då jag skrev "Lycka till" och några emojis :) Det blir ju så när man har det mycket :) Ingen fara alls!
Hoppas det går bra på mötet och att folk visar lite hänsyn:)
Jo Henriks familj bor där med. Det är ju därifrån vi kommer, och vi har ju flyttat 10 mil ifrån. Men de bor i varsin utkant kan man säga men det är mysigt att vara på båda ställena :)
Ja såå himla mysigt att advent närmar sig =) Jag längtar så. Nästa fredag så är jag i Skövde igen och då ska jag baka lite tänkte jag :D För min pappa och hans fam kommer på lördagen, det ser jag framemot:) Hoppas du får det fint! Vi får höras på snap :D

2016-11-16 @ 13:56:43
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Hanna

jo jag förstår hur du menar, jag tycker det är så hemskt egentligen för det är ju samhället som har gjort så att du får en sjukdom , för deras sjuka ideal!

2016-11-16 @ 14:20:12
URL: http://nouw.com/hannawahlberg
Postat av: Erika

Jag hoppas också du haft en bra onsdag!

2016-11-16 @ 15:49:08
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0