Måndag

Smakade Nocco "Skum tomte" i lördags, jisses så god!
 
 
Då var det måndag och vi går in på andra veckan i november,
tänk snart är det december och juletider! Jag har tjuvstartat
lite redan med lussebullar men allt annat får vänta till advent.
Årets första julklapp är köpt och jag tänkte ta mig tid att slå in
den idag. Tycker sånt är riktigt mysigt och ger julkänsla. Utöver
det ska jag iväg till sjukhuset idag igen nu under förmiddagen.
Hoppas allt går bra där. Sen har jag inte något inplanerat utan
får se vad dagen erbjuder. Har faktiskt inga planer alls för
veckan. Skönt att vara helt planlös en hel vecka, men det kan
hinna ändras innan veckans slut.
Hur börjar er vecka?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gjort ett inlägg om din fråga så de kommer upp lite senare idag :)

2016-11-07 @ 08:41:24
URL: http://nouw.com/hannawahlberg

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0