Måndag

 
Det blev få sömntimmar inatt då jag kom hem sent igårkväll från
Stockholm och var tvungen att kliva upp tidigt idag. Trött tjej!
Men det är bara att bita ihop och pimpla mycket kaffe för klockan
10 ska jag vara på sjukhuset igen. Efter det kör jag till Seskis för
att hämta hem Diesel då han varit hos mamma över helgen.
Nu väntar jag att vårdcentralen ska ringa mig och sedan ska
frukost intas innan jag rör mig mot sjukhuset. Inlägg om helgen
+ bilder kommer så småningom, under veckan ska jag även
besvara alla kommentarer som trillat in.
Hoppas ni får en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas det går bra på sjukhuset! :)

2016-11-21 @ 13:56:04
URL: http://amandalarsson.nu

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0