Lördag

 
Vilken mysig och bra fredag det var igår! Träffade tjejerna
på dagen och planerade lite, pratade om nästa resa och hämtade
våra kläder. Sen blev det fredagsmys med mamma under efter-
middagen och kvällen med kycklingsallad, Idol-tittande och
godsaker i soffan.  
 
 
Ryggvärken fortsätter för mig så det får bli en lugn och relativt
stillsam lördag. Vaknade för ett tag sedan och snart vankas
helgfrukost. Så gott! Enda planen för dagen är att handla mat,
sen får vi se vad som händer. Mysigt att bara vara och ta det
lugnt. Något som min rygg verkligen behöver nu..
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Flisan

sv: tack detsamma, som det ser ut nu har jag inga planer hehe dd? :)

2016-11-12 @ 10:43:29
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: JoJo

det där ser ju riktigt gott ut :D jag ska själv slänga ihop en lunch med grönsaker, kyckling och fetaost! *.*

sv; vad kul att du tycker det. jag kommer fortsätta göra dessa inlägg i bloggen. är kul att dela med sig av också vad som är med i boxarna :D ja pandy är goda, har dock inte provat vikterna. har fått dom där soda shaker båda gångerna. :P

jag hoppas att skumtomtar kommer stanna, den har ju blivit så himla populär :P jaså? är tropical en tillfällig? jag ser ju den överallt på affärerna. den är också god :) jo jag har smakat hallon och jag gillar den. hahaha xD

nej jag gillar inte dom chipsen. men typ alla andra gör ju det! hahah xD åh vilket kap med chips för bara 10kr. det är ju ingenting! :D själv har jag inte ätit nå chips än i helgen och ska försöka dra ner på onyttigheter nu. :P

2016-11-12 @ 11:55:45
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Erika

Vad gott :)

sv. Idag ska jag och min man på supporterfest som de kallar det, i hans fotbollsförening. Och imorgon väntar hundutställning :)

2016-11-12 @ 16:29:32
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0