Fredag

 
Friday, i'm in love! Vaknade upp imorse vid 07-tiden med en
ond rygg, det har bara blivit värre och värre.. Det var ingen
idé att ens försöka ta sig till gymmet.. Så istället somnade jag
om och har just vaknat till liv. Förutom ryggvärk så känns mitt
mående helt okej. Efter över en veckas sämre period med mer
ångest, nedstämdhet osv känns det skönt att känna lite glädje
idag. Tre positiva saker denna dag:
- Det är fredag (alltid något extra med det).
- Jag ska träffa tjejerna 13.00 för ett möte. Så kul att se dem!
- Mamma kommer hit idag och stannar några dagar.
 

Efter några suckar och lite bökande lyckades jag ta mig upp
ur sängen för en stund sen men har nu dykt ner i soffan istället,
haha. Ska strax ordna frukost och en mugg kaffe innan det
är dags att fixa till sig. Första gången på 1½ vecka som jag
ska sminka mig, kanske har glömt bort hur man gör. När
man bara är hemma och går promenader behöver man inte
vara fixad så jag har svansat runt osminkad med mjukisar.
Men idag har jag ett möte och vill ju inte skrämma folket så
bäst att sminka sig lite, haha. Sen kommer mamma hit och
stannar ett par dagar, så mysigt! Ikväll väntar Idolmys och
gottis i soffan för vår del. Nu gör vi detta till en bra fredag
trots ryggvärken!
Vad är era fredagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Vad mysig med mamma på besök :)
Här blir det också idol ikväll - måste heja på släktingen som är med!

Svar; det var jättegott och svampen kan alltid bytas ut eller uteslutas :). Åh den serien har jag faktiskt inte sätt, jag tycker att det är så viktigt att man pratar om och lyfter fram att det faktiskt finns - tyvärr inte alla som förstår det :-/

2016-11-11 @ 10:52:07
URL: http://sofiawerlin.se
Postat av: miningalinn

Omg, har du ritat det där? hur har du tålamod?:)

Sv: Ja, sen är ju dom i södra Sverige sämst förberedda på vintern, tycker det är helt sjukt hur överraskade dom blir varje gång det kommer snö. Jo, men precis och ni har ju fortfarande kylan hos er.
Ja, men precis, jag brukar bara lyssna på musik typ, mår illa av allt annat men tycker det är så skönt å bara sitta!:)

2016-11-11 @ 12:21:20
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Erika

Låter som du får en mysig helg :)

2016-11-11 @ 14:02:20
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Låter som du har en fin helg framför dig du med :D Woho!
SV: Jo jag har sett kändisar som använt den och verkligen velat testa och så fick jag den nu :) Tycker den är riktigt bra :) . Vad härligt att din mamma bjussar på restaurang! Mysigt för er :) Bättre än dina stuvade makaroner ;) Fy bubblan på dem haha, eller inte just dina men överlag ;)
Vi ska den nya Bridget Jones :) Den verkar så himla rolig så jag hoppas den är det :D . Så tråkigt att du fortfarande har ont i ryggen :( Hoppas verkligen det försvinner men som du sa kan det ha att göra med höften. Du får besöka en naprapat :)
På tal om K, flyttade han? Och hörs ni än? Tänkt fråga länge men helt glömt bort =)
Hoppas du får en finfin helg nu :D Vi får höras mycket på snap! =)

2016-11-11 @ 15:39:22
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Har nu också inskaffat mig en sådan målarbok så himla roligt

2016-11-12 @ 00:40:26
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0