Fredag

 
Det är fredag, black friday, mamma kommer på besök över
helgen och klockan 12 är det ljusmanifestation. Good day!

Jag kickade igång morgonen redan vid 06 med siktet inställt på
gymmet. Körde ett svettigt ben- och rumppass, kändes att jag levde
kan jag säga. Nu inväntar jag mamma som ska vara här över
helgen. Myspys. Klockan 12 är det ljusmanifestation utanför bion
här i Kalix som vi i Tjejjouren och Kvinnojouren anordnar så måste
dit före och ställa iordning. Hoppas det kommer mycket folk!
Kvällen bjuder på god mat, Idol och en lugn kväll med mamma.
Hur ser er fredag ut?

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt att din mamma kommer på besök! Roligt med ljusmanifestationen. Hoppas att ni kommer att ha trevligt ikväll :)
Själv så arbetar jag ett kvällspass idag och har hela helgen framför mig med jobb. Suck, men fungerar! :)

Sv; ja, det håller jag med dig om. Jaså inte? Nej, det krävs nog att behöva gå ofta i klackskor för att kunna gå i klackskor! :)

Jaså. Vad trevligt! Jag befinner mig så sällan i stan, tycker inte riktigt om det stället. Men det händer att jag tillbringar min tid i stan, hehe! :)

Åh ska du se Takida i mars 2017? Lyllo dig! Jag kanske kan fråga min pojkvän om han har lust att ta med mig på konserten ;) vart ska du se den? I Stockholm?

Hoppas att du får en fin fredag idag!

2016-11-25 @ 09:29:55
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Boel

Hoppas du får en helt fantastisk fredag!

2016-11-25 @ 11:06:14
URL: http://musicwithboel.blogg.se
Postat av: Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Låter som en bra helg och mysigt med mamma på besök :)

2016-11-25 @ 12:55:06
URL: http://sofiawerlin.se/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

kvällen låter himla mysig, sannerligen :D

Jag har en frotté, en svart siden (fast fejksiden, sådär glansig du vet?) och en vit/rödrandig luddig historia ^^

vad smart att sikta på kontinuitet i träningen, det ska jag göra!!

2016-11-25 @ 14:36:43
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0