Fredag

 
Jisses, det är redan fredag igen! Veckan har verkligen gått
sjukt snabbt. Gissar att det är för att jag har varit hos mamma
och haft något att göra varje dag i flera dagar i sträck. Hjärnan
och kroppen har tyckt det har varit väldigt jobbigt, jag är trött
både psykiskt och fysiskt. Så resten av veckan ska jag faktiskt
inte göra något alls mer än ta det lugnt och vila, inga planer
och inga måsten utan bara vara. Imorse vaknade jag föresten
upp till snö! Det är kyligt ute och termometern visar -3, men
måste ut en sväng för att gå till affären. Resten av dagen blir
det mys i soffan med Diesel och ta igen gårdagens avsnitt
av Tunnelbanan och Wahlgrens värld samt se Idol ikväll.
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Elsa

Oj har ni redan fått snö där du bor? :O

2016-11-04 @ 10:27:09
URL: http://www.nouw.com/elsahenriksson
Postat av: Petra

Det kan jag förstår
Ja det var riktigt gott med plankstek.
Ja men nu har jag tagit en hel och jag tycker inte det blev någon skillnad alls så ska kontakta läkaren nästa vecka och prata med honom och ser om han kan ge något annat för mig.


2016-11-04 @ 14:40:17
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Skönt med mys! och åh snö, jag vill också ha :)

sv. Hos oss kommer det vänner ikväll, så det blir en liten myskväll :)

2016-11-04 @ 15:55:11
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0