Söndag

 
Godmorgon söndag och vilodag! Efter att ha tränat hårt hela
veckan (vissa dagar blev det två pass till och med) känner jag
att kroppen behöver vila idag. Jag har träningsvärk i varenda
muskel. Sen höll jag igång igår från tidig morgon till efter-
middagen med träning x2, städning och tvättande så idag ska
jag inte lyfta ett finger, haha.


Såg ni ESC igårkväll? Vad tyckte ni? Jag gillade Frankrike och
Cyperns låtar, tyckte om dem redan första gången jag hörde
dem i tv:n för någon helg sedan. Som alltid efter ESC så pratas
det massor om det dagen efter på tv. Jag har på Nyhetsmorgon
just nu och njuter av en mugg nybryggt kaffe. Så mysigt att börja
morgonen på det viset. Om en stund vankas frukost och sen blir
det en lugn dag framför tv:n, datorn och liknande.

Kommentarer
Postat av: JoJo

ja du behöver återhämta dig också gumman! :*

sv; jag har bara hört sveriges bidrag i år. har varit noll intresserad av esc i år faktiskt :P haha!

åhå, vad trevligt att du var ute och cruisade med en kille igår ;)

vad kul att killen du pratar med nu håller på med styling och sånt. och är ju perfekt att han jobbar på en bilverkstad om du skulle behöva hjälp med bilen. det är ju ett stort plus ;) haha!

jag hoppas att du får en lika bra träningsvecka nästa vecka. :) vad skönt att ni kommer börja jobba 8-16. då hinner du ju till gymmet tidigare vilket är toppen! tack fina du! det känns som att det kommer gå bra. är så taggad på att få sticka till gymmet imorgon efter jobbet. ^^ så jag hoppas att det kommer bli en bra träningsvecka för mig också! :D <3

2016-05-15 @ 11:52:10
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Sara - Entreprenista

Jag såg igår, det var ingen direkt favvo, förutom Frans men Malta var rätt bra :)

2016-05-15 @ 12:38:26
URL: http://entreprenista.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag gillade också både Frankrike och Cypern. Dessutom gillade jag Polen, vilka jag hejade på :) Det kändes som att ingen var värdelös så som det kan vara vissa år, alla var lite mittemellan liksom.

Skönt att ta en vilosöndag. Det gör inte jag, jag har blåst ut min walk in closet igen eftersom jag och Erik måste flytta in i den då våra grannar är monster. Hemskt.

2016-05-15 @ 12:52:17
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0