Onsdag

 
Godmorgon onsdag! Snart är halva arbetsveckan gjord, börjar
se ljuset i tunneln men än har jag mycket kvar att göra innan
helgen kommer. Idag är jag fullbokad med möten och vård-
planering så kommer inte få någon skrivtid alls idag vilket känns
stressande eftersom jag kommer vara borta hela förmiddagen
imorgon. Nå ja, får hoppas det löser sig och hinns med på något
vis. Håll tummarna inför vårdplaneringen, den är lite speciell så
en viss nervositet har infunnit sig.. Hela eftermiddagen är det
APT-möte så efter det känns det lägligt att köra ett gympass för
att rensa tankarna och få ut energin man samlat på sig under
de timmar vi suttit still. Rygg/axlar väntar idag och jag hoppas
på ett bra pass med grym kontakt i musklerna.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

gaaah, måste lära mig att prioritera träning!! Så himla kass på det!

2016-05-11 @ 07:04:28
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: MALIN

Svar: Det låter som en riktigt bra tisdag! Jag gjorde inte så mycket faktiskt... Tränade, lagade mat till mina föräldrar och bara umgicks :) Kram

2016-05-11 @ 09:26:06
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Caroline

Full fart hör jag! :) Själv är det lugnt på jobbet men mycket att göra när jag kommer hem :p

Jag är mjölkallergisk sedan många år så därför har jag aldrig smakat B&J :/ Ser därför jättemycket fram emot när dom veganska sorterna som nyligen kommit :D

Min helg var superbra, jag och sambon åkte med husvagnen en timme hemifrån, superfint väder!

Denna vecka är jag ledig fredag för då ska jag till Sthlm med några vänner :)

2016-05-11 @ 09:52:01
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0