Tisdag

 
Igår hoppades jag på en lugn arbetsvecka men direkt jag kom
till kontoret insåg jag att det inte kommer bli en lugn vecka..
Telefonen gick varm hela tiden, det drällde in ärenden och jag
fick två vårdplaneringar till idag. Kul.. Inte! Med två vård-
planeringar på sjukhuset klockan 10 och klockan 13 kommer
det inte bli mycket skrivtid idag.. och efter vårdplaneringar
måste vi skriva snabbt eftersom insatserna måste igång inom
två-tre dagar.. Uuuh, kommer ha massor att skriva i eftermiddag
med andra ord.. Många muggar kaffe och nocco kommer det
bli idag! Hade tänkt springa på löpbandet och träna mage efter
jobbet men om jag har någon energi och ork efter denna dag
återstår att se.. Nu ska jag ladda upp med en skål gröt!
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jobbigt att allt är så himla stressande. Jag önskar dig all lycka på arbetet idag <3

Sv; ja, det är super gott med pannkaka! Både tunn och tjock :D

Ja, men nästa helg är jag långledig så då får helgen vara väldigt långsam för mig haha :D

2016-03-15 @ 11:09:31
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0