Söndag

 
Godmorgon underbara lediga söndag! En dag som innebär
sovmorgon, god frukost och vila. Söndag = vilodag från gymmet,
vilket behövs då kroppens muskler är slut efter veckans alla pass.
Hade planerat att sova länge idag men jag vaknade superpigg
redan vid 06-tiden, kan verkligen inte sova länge.. Låg kvar i
sängen med Diesel och myste i nästan en timme innan vi klev upp.
Tycker det är mysigt att vakna tidigt och mysa i sängen/soffan
med Diesel och en mugg kaffe framför en bra tv-serie.

Nu ser jag på Nyhetsmorgon, dricker kaffe och ska förbereda
några blogginlägg. Senare vankas en frukost likt gårdagens
och resten av dagen är oplanerad. Kanske går ut på en promenad
idag igen för solen skiner så härligt utanför fönstret. I övrigt blir
det en lugn dag med filmtittande och massa kaffedrickande.
Hoppas ni får en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Låter skönt med en oplanerad dag :) Henrik har jobbat inatt så vi tar det lugnt nu på förmiddagen och sen ska vi ta oss ut till skogen en sväng :) Och ikväll är det träääning :D ett av de roligaste passen :)

SV Ja okej :) Nä jag har som sagt var aldrig testat dem, men många andra som jag gillar :)

Men nej så tråkigt att höra!! :( Tyckte det var något då han först var med på många håll och sen inte. Men som sagt, jättetråkigt :( <3

2016-03-20 @ 10:23:26
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Linda HolEriks

Å låter ut som en mys söndag. Skönt med lugna helger.

2016-03-20 @ 10:49:56
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Nej vi träffar mest folk på dagen nu Hugo och jag andra som med är lediga, men kvällarna är liksom till för oss. Så det blir på helgerna för de som jobbar, så lär det bli sen när jag börjar jobba då får dte liksom bli helger, för man hinner annars :)

Trist du blev klämd på ståplats, inget kul, vi brukar undvika stå längst fram, när vi såg dem i köpenhamn för 2 sommrar sen stod vi faktiskt längst fram, folk tryckte faktiskt inte alls.

2016-03-20 @ 12:44:44
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Petra

fin tavla hur man ska säga väldigt fint citat på

aha såg det innan och tyckte det var märkligt att duu kunde komma in på min Instagram var i samma veva som jag såg att den var öppen för allmänheten

Dom är väldigt goda mina favorit chips nu

tack detsamma ska du göra något speciellt idag?

2016-03-20 @ 12:58:25
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: JoJo

låter som en bra söndag! :) själv har jag varit och gymmat och nu slappar jag i soffan. jag väntar på att klockan ska bli 16 så jag kan kolla på lite hockey! :D

sv; låter ju som att du också hade en jättemysig lördag gumman :) ja, det är otroligt skönt att ha en lugn helg. jag har inte ens sminkat mig eller nåt den här helgen. så himla skönt att bara vara ofixad och inte bry sig om hur man ser ut. :P

haha ja, jag är så himla glad att den gick igenom. nu får jag köra lagligt igen. har ju kört med den lite trots att den hade körförbud eftersom jag inte besikta den innan sista februari som jag skulle xD haha! jag har en -97a. men känner att jag behöver byta upp mig lite en lite nyare bil :P

ja, jag tycker att det är kul att vi har blivit väldigt lika angående träningen. jag måste säga att jag är stolt över mig själv att jag har gjort träningen till en del av min vardag ^^ den här veckan har jag gymmat 5 gånger, själv dessutom. haha :P det är inte alls kul att träna när det är mycket folk. jag önskar att det kunde vara lite folk jämt på gymmet när man är där. men sån tur har man ju inte :P

2016-03-20 @ 13:27:58
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0