Outfit

 
Tröja - Gina tricot
Byxor - Gina tricot
Namnhalsband - Fritz Olssons


Kommentarer
Postat av: JoJo

tänk att jag har en sån snygg vän! :D

sv; vad kul att du är lik mig på dom tre översta punkterna! :D haha!

jag måste också kolla efter det linnet känner jag ^^

ja han är 91a och fyller år i början på november :) så ni är ju typ jämngamla då ;)

det är verkligen grymt när man får bra kontakt och pump under passet! :D nu längtar jag tills imorgon så jag får gymma igen. orkar inte träna idag känner jag. är helt död efter arbetsveckan. har gått upp 05 alla dagar utan idag, då gick jag upp 05:30 hahah xD skönt att det är så nära gymmet från jobbet :D vi har ett gym på jobbet som jag får använda gratis men har inte provat det än xD men sen har vi bara 45 minuter lunch också så kan bli lite tajt att gymma då :/

2016-04-15 @ 17:34:01
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: CAMILLAESI

snyggt! :)

2016-04-15 @ 18:01:54
URL: http://camillaesi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0