Me & P

 
Många av er som läser min blogg och följer mig på Instagram och
Facebook vet redan om P, killen som äger mitt hjärta sedan ett tag.
Ni är många som är nyfikna över P, vem han är, hur vi träffades,
hur gammal han är etcetera. Självklart ska ni få ta del av viss
information, men jag tänkte faktiskt att P ska få skriva själv om vem
han är genom att svara på frågor som ni undrat/undrar om. Så har
ni någon mer fråga om/till P så fråga på! Svar kommer i ett
separat inlägg!



Det jag kan berätta kort här och nu är hur vi träffades. Vi började
ha kontakt via internet redan när jag bodde i Borås. Redan från
första stund märkte jag att vi hade mycket gemensamt, båda brinner
för träning och har liknande intressen, gillar matlagning osv.
Chattandet övergick till sms och det var svårt att slita sig från
telefonen. Varje gång telefonen plingade till och det var P som hörde
av sig spred sig en glädje i hela kroppen. Vi klickade väldigt bra redan
innan vi träffades och det kändes skönt och kul att båda hade den
uppfattningen. Redan första dagen som jag flyttade upp hit till Kalix
träffade jag P. Det är något som jag absolut inte ångrar även fast
lägenheten var kaos och det var flyttlådor och säckar överallt.
Första gången vi sågs kändes det typ som att vi setts tidigare, allt
kändes så naturligt och rätt. Vi klickade verkligen så bra som vi hade
hoppats på, till och med bättre. Sen första dagen vi träffades kan
man räkna på en hand hur få gånger vi varit ifrån varandra. De få
gångerna har det känts så tomt, jag är van att ha P vid min sida
och att somna mot han varje kväll. P får mig att må så bra, han
är världens finaste och snällaste person. Jag är så glad att han
finns vid min sida!
 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Kul att läsa om!(:

2016-02-19 @ 18:12:24
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Petra

Önskar dig en trevlig helg kram

2016-02-19 @ 21:45:16
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Låter lite som min och Niclas kärlekshistoria! Vi träffades också på internet, där han hittade mig. Chattandet gick över till sms och telefon samtal. Sen kunde vi inte hålla oss borta längre från varandra, eftersom att vi också kände hur bra vi klickade, och träffades innan skolan började och åkte samma buss (även ifall att det var största omvägen för honom!). Han fick mig verkligen att le och må bra och dagen efter blev vi tillsammans och sen dess har vi varit oskiljaktiga! ;)
Så jag vet att er kärlekshistoria kommer att vara förevigt lång! ;) <3

Här kommer lite frågor:
1. Hur gammal är du (Pontus)?
2. Vad var det som gjorde att du verkligen ville träffa Mia samt ville spendera ungefärligt varje dag med henne?
3. Vad arbetar du med?
4. Är du från Kalix eller kommer du från någon annan stad?
5. Vad har du för intressen - utöver det Mia har, som ni har gemensamt? :)

2016-02-21 @ 07:53:00
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0