Lördag

 
Goodmorning sunshines! Imorse väcktes jag alldeles för
tidigt av Diesel som ville gosa och ha mat. Lyckades somna
om en stund och klev upp vid 07.30 istället, lite bättre tid även
fast det också var tidigt. Myste runt här hemma en stund innan
jag gick till gymmet lagomt tills det öppnade 09.00. Avverkade
veckans sista gympass som blev rygg/axlar, en stor favorit
hos mig. Så kul att köra de muskelgrupperna!


Jag har just kommit ur duschen och väntar att kaffet ska bryggas
färdigt så jag får inta frukosten. Det blir en mumsig helgfrukost
med äggmacka och ett rostat surdegsbröd med ost samt en stor
mugg kaffe. Yummie! Har inga planer alls för resten av dagen,
så skönt att ha en helt oplanerad dag. Blir nog att ta en promenad
längst älven efter frukosten, solen skiner och det är riktigt fint ute!
Senare i eftermiddag/kväll ska jag mysa ner mig i soffan framför
Fast & Furious, blev så sugen att se de filmerna och det är ett
tag sen jag sist såg dem.
Hur ser er lördag ut?

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad härligt att bara kunna ta dagen som den kommer :)

2016-03-19 @ 13:26:06
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Days by Johanna

Skönt med en oplanerad dag. Vår blev med det, då våra vänner blev sjuka.

Blev en sväng på stan i fm och beställa min förlovningsring och sedan satt jag vid datornf ör boka biljetter till kent :) Solen kämpar för komma förbi molnen, hoppas den vinner så vi kan gå ut en sväng i eftermiddag

2016-03-19 @ 13:49:48
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: JoJo

låter som en bra lördag! :) tycker du gör rätt i att kolla på fast and furious-filmerna. love them! <3 min lördag är också lugn. har besiktat bilen i morse, sen har jag kört ca en timme på gymmet och nu blir det soffhäng framför keeping up with the kardashinas :D

sv; men åh tack! det värmer verkligen att höra ska du veta :) vad glad jag blir! :) <3 du är duktig på att sminka dig!

det är väldigt skönt att ha en egen bil :) ja jag har haft den enda sen jag fick körkortet, vilket är ca 2,5 år sen :P ja men golf är ju bra bilar. jag känner själv att jag vill ha en liten och som inte drar så mycket bensin :P

ah okej, då förstår jag varför du inte tränar bröst så ofta. det är ju nackdelen när man tränar just bröst, att dom blir mindre. ;o haha! ja men jag håller med. jag går också in i en bubbla när jag tränar själv och verkligen ger järnet. måste säga att det är rätt skönt att träna själv. jag har absolut inga problem med det nu. har liksom tränat 4 gånger den här veckan ^^ idag var det extra skönt att träna då det var bara jag och typ 4 till på gymmet. älskar det! :D

2016-03-19 @ 13:57:38
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Petra

precis så vad jag känner oxå känns lite konstigt med våfflor vid påsk haha

ja verkligen skönt att slippa det i år.

ja jag förstår att du hade gjort den själv så därför jag frågade okej vad bra tack

härligt så var det för mig också tog det lugnt i går och al mig tidigt

2016-03-19 @ 14:59:06
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

ja jag försöker med boka in oplanerade helger, blir lätt man bokar upp en massa :) Skönt och bara slappa! :) Ja det var synd för det var ett tag sedan vi sågs.

skönt du kunde boka innan biljetterna släpps, bra med såna erbjudande :) Vi fick helt okej sittplatser, men skall kul och se dem från ståplats dagen efter :)

2016-03-19 @ 15:09:50
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0