Bilder från påskhelgen

Som ni vet spenderade jag några dagar över påsk hos mamma.
Det blev massa god mat, godis i mängder och flera promenader.
Här får ni se några bilder som jag fotade under dagarna. Enjoy!
 
Redo för påskledighet!
 
 Startade påskledigheten med kinamat, yummie!
 
 Tog flera promenader längs min 6 km runda på ön.
 
 På fredag var det våffeldagen och självklart åt jag en.
Toppad med nötchokladkvarg, fruktsallad och hallonsylt.
 
 Glad påsk!

Påskmiddag hos mamma på påskafton.
Älskar janssons frestelse, yum!
 
 Myst en hel del i soffan med Diesel och kaffe.
 
 Bingolottospelande på påskdagen, standard!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh ser gott ut!!

2016-03-29 @ 15:24:53
Postat av: Days by Johanna

Låter som en härlig på påskhelg :) Ja vi hade det riktigt bra.

Ja, jag ska ta tag i det hela nu, börjar bli dags, så får in och se om det finns något jobb. Härligt med din ansökan :) Håller tummarna för dig

2016-03-29 @ 15:26:25
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna
Postat av: Anonym

ja skönt att påsken är förbi den här gången då det har varit för många röda dagar.

ja det ska det faktiskt bli och få i ordning i den med.

aha okej jag förstår

2016-03-29 @ 16:53:45
Postat av: Petra

ja skönt att påsken är förbi den här gången då det har varit för många röda dagar.

ja det ska det faktiskt bli och få i ordning i den med.

aha okej jag förstår

2016-03-29 @ 16:54:04
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: NICOLE

Vilka härliga bilder :)
SV: ja det var hur gott som helst :D . ja men visst är det bra att göra det medan man kan!! För när jag skaffar barn då vill jag ha mitt hus och där ska jag liksom bo hela livet.. så det är nu vi kan passa på och se oss runt =)

Förstår att det väger upp! Ska absolut tänka på dig som en förebild om det blir flytt ;) du vågade ju verkligen. Dock kommer jag inte flytta så långt iväg men en bit i alla fall, en stund :)

Oj då.. hoppas det har gått bra att jobba! Tycker du att det går bra nu, i och med din bakgrund tänker jag på med din sjukskrivning. Är det ett annat slags tempo eller har du lärt dig att känna dina signaler? =)
Idag har jag jobbat och nu ska jag på zumba och sen ikväll blir det plugg ;) Mitt härliga dubbelliv.. Men jobbar nog bara imorgon med sen ska jag försöka plugga.. :) Får se om det blir så eller om de planerna rubbas :p

2016-03-29 @ 19:08:46
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Petra

Haha ja verkligen har varit veckovild med men skönt att det är vanligt igen

Tack detsamma

2016-03-29 @ 19:23:03
URL: http://brunetpetra.blogg.se
Postat av: JoJo

så mysiga bilder! :)

sv; ja det var så mycket god mat. jag åt alldeles för mycket x'D hahah! mamma är jätteduktig på att laga mat och bjuder alltid på nåt gott :) kan ju vara mysigt även om det bara är du och mamma som firar ;)

japp det har jag :) vill har rosetter på baksidan av låren nedanför rumpan. rosa sak dom vara också ^^ sen vill jag ha nåt på fingrarna med, men det har jag inte bestämt helt än vad :P åh kul att du redan har en ny tattoo inplanerad :D en av mina nuvarande har jag fyllt i förut. men jag har ju haft den i 12 år också :P dom rekommenderar ju att man fyller i tattoos med färg vart 6-7 år för att dom ska se fräscha ut. ^^ men jag måste bli bättre på att smörja in dom med solkräm.

oj, vad duktig du är som körde ett 70 min cardio-pass! :D låter som en bra plan! hoppas att det gör så att cardiolusten kommer tillbaka. själv ska jag försöka köra 15-20 min cardio efter styrkepass 2 gånger i veckan hade jag tänkt. det förbränner ju som bäst då ^^ nej det blev inte nå gym för mig igår. gick en pw istället ute för jag hade sån träningsvärk i typ hela kroppen. men hade ju köttat på gymmet tre dagar på rad också då. jag kunde knappt sitta i soffan utan att ha ont i rumpan efter söndagens ben och rumppass. xD hahaha!

2016-03-29 @ 20:36:40
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Days by Johanna

haha det är nu jag inte ska säga jag är ledig va? :)

2016-03-29 @ 21:29:26
URL: http://nouw.com/daysbyjohanna

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0