2 månader


Idag har jag redan bott 2 månader här i norr. Jisses vad tiden har
gått fort, helt galet! Det känns som att det var nyss jag lämnade
Borås och satt på flygplanet hit, men det är alltså redan två
månader sedan. Att flytta tillbaka hit till norr är ett av de bästa beslut
som jag har tagit om jag ska vara ärlig. Visst var det kul att bo i södra
Sverige men att bo 150 mil ifrån familj och släkt var inte lika kul..
Inget slår att få vara nära släkten och kunna träffas när man vill,
det är guldvärt och jag är så glad att  jag kan det nu. 

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Va? 2 månader?känns som du flytta nyss, haha!(:

2016-03-06 @ 13:00:31
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0