Utbränd igen

Här har det ekat tomt i några dagar, bortsett från tidsinställda inlägg.
Anledningen? Jag har inte haft någon ork. Just nu kämpar jag
för
att klara av vardagen. De senaste veckorna/månaderna har
det varit extremt mycket på jobbet med mycket stress och väldigt
hög arbetsbelastningen. Mina utbrändhets/utmattningssymptom
smög sig på för någon vecka sen och har bara blivit starkare och
mer. I tisdags orkade jag inte mer utan fick höra av mig till läkaren,
nu är jag sjukskriven. Att ha blivit utbränd igen känns skit,
det känns som att jag är tillbaka på ruta 1..  
 
 
Jag har konstant huvudvärk, dygnet runt, och är så jäkla trött och
orkeslös. Samtidigt som kroppen är extremt trött så är hjärnan på
högvarv, vilket gör att jag har svårt att sova. Att gå en liten promenad
är tungt, och att gymma är inte ens att fundera på. Jag orkar inte.
Det var kämpigt nog att idag ta sig till apoteket. Duschade efter det
och det kändes som ett kaos, stressen kom för att jag gjorde två
"måsten" (dusch och apoteket) efter varann, och jag är helt slut nu.
I tisdags efter att jag kraschat kom mamma hit för att vara ett stöd,
bästa. Känns skönt att ha henne här då jag inte mår bra och inte
orkar mycket. Nu vet ni varför bloggen är åsidosatt, jag orkar helt
enkelt inte utan fokus är på att hålla mig "över vattenytan" och vila.
Ni får nöja er med de tidsinställda inlägget tills vidare.

 

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch vad jobbigt krya på dig själv är jag magsjuka har varit det sen söndagsnatt. Inge hit

2016-06-16 @ 18:07:42
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: miningalinn

Tråkigt att du är utbränd igen:( hoppas det blir bra snart!

2016-06-17 @ 16:01:37
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Caroline

Men så tråkigt, jag lider med dig! Lyssna på kropp och låt det ta den tid det tar!

2016-06-18 @ 10:18:59
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Caroline

Åh jag känner så med dig i det du skriver, ibland orkar man verkligen inte.. :( Kram på dig, hoppas du blir bättre snart. <3 Stressa inte med bloggen osv, vi finns kvar när du orkar!!

2016-06-18 @ 14:43:58
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

hundra miljarder kramar till dig. Och se det inte som ett personligt misslyckande, för det är sådär kroppen funkar. Den ska stänga av för att rädda dig när det blir för mycket, och när man är duktig så är det svårt att veta när det är det. Hundra miljarder kramar till!

2016-06-18 @ 15:46:14
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0