Torsdag

 
Det tråkiga vädret fortsätter.. Vart försvann sommaren?!
Såna här dagar är det tur att jag har bil och slipper gå ute i regnet,
hihi. Ska strax köra mot jobbet där det blir en förmiddag med två
möten. Hinner dock bara vara med en stund på det första för sen
måste jag iväg på det andra, haha. Får hoppas eftermiddagen
blir lite lugnare då jag ska sitta på kontoret och skriva, ringa och
boka möten och liknande. På lunchen ska jag prova att köra ett
benpass på gymmet. Nu har jag vilat nästan två veckor från cardio
och benpass för att mitt knä ska bli bättre. Har inte längre ont i
knäet och har inte haft det på någon dag så nu ska jag prova om
det går att genomföra ett benpass, med lättare vikter då såklart.
Håll tummarna för mig!
Hur ser er torsdag ut?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Här blåser det som bara den..så tråkigt:(

Sv: Jag kanske ska jobba jag vet inte riktigt än!:D Skönt att ha en semester att se fram emot!:)

2016-06-09 @ 09:29:57
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Caroline

Håller tummarna!

Min arbetsdag gick bra. Otroligt mycket att göra och många borta så är ganska trött när jag kommer hem :p

Behöver helg typ NU! :)

2016-06-09 @ 13:02:27
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Carolina Thoor

Låter stressande med två olika möten på samma dag. Hoppas att det gick bra!

Sv; ja, det var super härligt att förra veckan bjöd på sådan värme. Underbart! Idag har vi också haft lite sämre väder och likaså igår. Snyft, men hoppas på bättre väder imorgon!

Jag förstår att det kommer att bli kämpigt, men det går säkert bra i sommar med vikarierna. Tack, det hoppas jag också på. Blir nog att lära ut väldigt mycket, men jag tycker att det är kul så det gör mig ingenting! :)

Haha okej. Nej, jag är värsta planeraren så det är skönt att ha saker nästan fast låsta så snabbt jag kan. Men just midsommar är heller inte helt bestämt. Antingen Örebro eller så kanske hemma bara :)

Sant. Det låter inte dumt med en helt splitterny och fin bil det heller. Dock har jag inte råd om jag och killen ska skaffa en till sommaren. Har ju inte arbetat så mycket så att jag kan ha sparat ihop till en sådan bil. Så hoppas på att dem inte lurar oss då vi köper en begagnad. Min kille är duktig på att se igenom personer som ljuger! :)

2016-06-09 @ 15:18:41
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0