Tisdag

 
Godmorgon tisdag och en dag full av siffror! Jag ska nämligen
sitta på kommunhuset mellan 10-15 och jobba med statistik,
något som ska göras en gång i månaden. Förra gången var
första gången och då var man helt slut i huvudet efter alla siffror.
Gissar att jag kommer vara minst lika mosig i huvudet efter den
här gången, haha.   Hinner knappt vara på mitt kontor idag då
nästan hela arbetsdagen går till statistiken, men det ska bli skönt
att göra lite annat för en stund. Idag blir det inget lunchgymmande
för mig då vi bara ska ha 30 minuters rast, så får ta ett ben/mag-
pass efter klockan 16 när jag slutar. Längesedan jag gymmade
en eftermiddag.. Vad som händer ikväll återstår att se, hoppas få
se finaste en stund.
Har ni några planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Kul att vara på kommunhuset eller!?(:

Sv: jag vet inte, har bara inte fallit mig i smaken!(:

2016-06-14 @ 08:39:04
URL: http://nouw.com/miningalinn

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0