Lördag

 
Goodmorning people! Jag gissar att det är många som vaknar
upp bakis idag då det var studenten igår på flera ställen i landet.
Själv drack jag inte en droppe alkohol igår men vaknade ändå
upp med ett tungt huvud. Så jobbigt, har haft det i flera dagar nu..
Ett "bevis" på att det verkligen är mycket att göra och stressigt på
jobbet. Håller just nu på att brygga kaffe som jag strax ska hinka
i mig i hopp om att huvudvärken ska lätta. Klockan 09 väntar
gymmet, det ska byggas vidare på ryggen och axlarna.   Sen var
det tänkt att jag skulle va med finisen men han fick annat.. Så jag
får se vad jag hittar på istället, no idea..
Har ni några planer för lördagen?

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Haha jag känner samma som du; Jag drack inget igår men vaknade i ett zombiemood med såå tungt huvud. Men så är det :))
SV: ja det var skönt för mig att det stod för det men jag är ju också ödmjuk inför det då mina kompisar fick betala allt typ :)
Riktigt skönt med helg =) Igår var vi på studentfirande som sagt och idag ska vi på annat firande för en vän. KOmmer skriva mer om det imorgon:) vi ska göra en rolig aktivitet på dagen och sen ikväll blir det Pinchos och kanske Strömpis efteråt =)

2016-06-11 @ 10:13:22
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: rememberthiis.blogg.se

snygg träningsoutfit :D

2016-06-11 @ 10:44:29
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0