Känslosam dag

 
Idag arbetade jag bara halvdag eftersom jag sedan åkte till
Haparanda för att närvara vid min kusins sons studentutsläpp.
Åh så kul det var att se! Jag kände verkligen studenternas glädje
i lokalen och minns hur glad jag själv var när jag tog studenten
2010. Blev rörd av både rektorns och en fd students tal så det
vattnades i ögonen när jag tänkte tillbaka på min skoltid, allt slit,
målen, drömmar osv. Det var så kul att se Anton ta studenten
idag och att han fick ett stipendium, bra jobbat! Känns som att
det var nyss jag var barnvakt och bytte blöja på han och nu har
han tagit studenten. Gissa om jag känner mig gammal, haha!


Efter att ha haft en bra och rolig stund med släkten och studenter
åkte jag hem. När jag kom hem fick jag tråkiga nyheter från jobbet
gällande en omorganisering. Inte skoj alls! Nu önskar jag att den
fina hade kunnat vara här ikväll.. ♥ Så det här har varit en torsdag
med både glädje, lycka, sorg och oro..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ja tiden går sjukt fort :O

Hehe tack :)

2016-06-02 @ 20:27:44
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: CamillaEsi

Vad kul med studentfirande :-D

2016-06-02 @ 21:39:36
URL: http://camillaesi.blogg.se/
Postat av: Petra

låter som en bra dag du har haft.

aha det visste jag faktiskt inte du hade ska faktiskt börja ha det kan hända att jag är trög på att svara på kommentarerna i bland.

2016-06-02 @ 22:56:09
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0