Torsdag

 
Att vakna till strålande sol med Diesel jämte sig = Underbart!
Det har varit fint väder hela veckan och det är lovat sol hela
helgen också så jag hoppas det håller i sig. Alldeles strax ska
jag bereda frukost och inta den på balkongen i morgonsolen,
så mysigt! Sen ska det sista packas och efter det styr jag bilen
mot mamma. Jag kommer spendera helgen där eftersom det är
Skärgårdsfestivalen och så är det flera veckor sen sist jag var
till ön. Under eftermiddagen ska jag och mamma till Haparanda
för att handla och ikväll vankas det namnsdagsfika eftersom jag
och mommo har namnsdag (Johanna) idag.
 
 
Besvarar era kommentarer på söndag/till veckan eftersom jag
inte har någon dator på ön. Hoppas ni får en trevlig och rolig
helg, det ska jag ha i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SÅ mysigt det låter!

Sv; Självklart får du låna listan, jag har själv lånat den ;)

Ljusdal ligger i Hälsingland, så helt galet var det ju inte :D

Oj 6 timmar med buss.. DET är långt de :p

Hahahaha ja jag vet precis hur du menar. Jag är superbra på att shoppa och jättedålig på att spara. Men jag har lovat att bli bättre på det nu! :)

2016-07-22 @ 18:49:05
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0