Inköpslista

Nu är det nära, snart är jag uppe i norr! Jag och mamma åker imorgon
eftermiddag till flygplatsen, planet lyfter vid 18 och vi landar i Luleå vid
20.40. Men mina saker kommer typ två dagar efter då en flyttfirma kör
dem, så vi kan inte börja packa upp något förrän då. Därför har vi
bestämt att vi ska åka till IKEA, Jysk osv på onsdag (första dagen i
norrbotten) och handla det jag ska köpa nytt. Här nedanför ser ni lite av
vad jag tänkt köpa, håller tummarna för att sakerna finns på affärerna
när vi är där!

 

• Värmeljus  • Badrumsmatta  • TV-bänk  •Golvväxt
• Duschdraperi  • Sängbord  • Hylla till badrummet  • Byrå

Kommentarer
Postat av: Celine

Så snygga saker!

2016-01-04 @ 15:57:12
URL: http://celinelf.blogg.se
Postat av: JoJo

så mycket fin inredning :) jag skulle också behöva ta en tur till ikea snart ^^

sv; haha nej det är ju tur att man inte flyttstädar varje söndag. haha xD men städa och tvätta är ju nåt som brukar göras på söndagar ;P ja jag tycker också att det är kul att träna axlar och rygg. är snyggt när man har snygga axlar och ryggmuskler tycker jag. man får en helt annan hållning av det :)

åh kan tänka mig att det känns sorgligt att du vet att det är sista gången du gör allt i borås nu, du har ju ändå bott där nåt år nu ju. men du kommer få det minst lika bra i kalix ska du se ;)

nej jag var ju inte det. kändes som allt det roliga i filmen är det som är med i trailern tyvärr :/ åh vad jobbigt att vara utan internet några dagar nu, men du verkar ju ha internet på telefonen under tiden i alla fall ^^ igår blev det gymmet på förmiddagen och sen så blev det rätt lugnt resten av dagen. kollade lite på the vampire diaries och sen så träffade jag j senare på kvällen också :) <3

2016-01-04 @ 17:50:06
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Boel

Åh vad härligt :)
Mycket fint!

2016-01-04 @ 18:01:09
URL: http://musicwithboelish.blogg.se
Postat av: anniepiie

Hoppas att du fick tag i alla grejer. :) Många som brukar ringa och be oss lägga undan annars innan man kommer så ingen annan köper om det finns ett fåtal kvar. ;)

2016-01-06 @ 16:19:12
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0