Protein-nyheter

Hej och hå, här kommer det massa protein-nyheter på samma gång!
I slutet av januari lanserade Njie en ny proteinpudding (Propud)
med vaniljsmak. Självklart köpte jag hem en direkt den kom ut i
butik, och den är verkligen så god! Smakar precis som vaniljsås.
Med fruktsallad är den supergod! Fast inget slår deras choklad-
propud, den är ju himmelsk!

En annan nyhet som jag upptäckte 3 februari  i butiken var två nya
kvargsmaker från Lindahls - Cola och päron. Köpte båda två men
har inte smakat de ännu, ser mest framemot att prova päron. Cola är
i 250 grams förpackning och päron i 150 grams förpackning.
Har ni provat någon av dessa nyheter?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommit en lindahls mango/ananaskvarg nu också :D Sv: Ja, tack! Ska bli så spännande :D

2016-02-18 @ 20:01:15
URL: http://elinbjorkander.com
Postat av: JoJo

alltså den vaniljpuddingen är ju supergod! :D har kvargen hemma med cola-smak men har inte provat den än ^^

sv; ja jag hade verkligen en toppenhelg också! :) jag är nöjd med presenterna som jag fick. träningsboken verkar superbra! :D kul att du också har en sån där gjutjärnsgryta och att du är nöjd med den :) låter som att du också hade en bra och mysig helg :)

ingen fara fina du, det är du värd :) hoppas att du kommer tycka om proteinbaren! :D

ja men jag förstår att du inte hinner blogga då. jag själv känner också att jag har fått sämre tid till bloggen senaste månaderna. :/ känner att jag inte hinner riktigt med allt jag vill göra. ibland önskar jag att dygnet hade fler timmar :P men är tur att vi kan prata via sms nu om vi vill :D <3

2016-02-18 @ 20:14:43
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: MALIN LINDGREN

Jag har också sett att det kommit mycket nutt, sen har det ju kommit ytterligare någon mer kvarg i nån smak med mango, så gott kan jag tänka!
HAr inte testat någon än men vill verkligen testa päronen, tror det kna ge en fräsch smak! Colan låter god, men orolig för att den inte är "aaaas" god.:/

2016-02-18 @ 23:39:12
URL: http://nouw.com/lindgrenmalin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0