Lördag

 
Godmorgon soliga lördag! Klockan är bara 07.30 men solen skiner
redan, så vackert! Känns som rena våren om man bortser från att
det är -19 grader.. Förkylningen håller fortfarande i sig så det är
ännu vila från gymmet. Hade ändå inte kunnat gymma idag eftersom
vi idag ska åka till Skellefteå. Kul med en roadtrip! Nu ska jag
väcka P, sen ska vi äta frukost och därefter hämta upp P's mamma
innan vi rullar iväg. Är hemma först ikväll nångång eftersom det tar
några timmar att köra.
Ha en bra lördag för det ska jag ha! ♥

Kommentarer
Postat av: CAMILLAESI

Vad spännande med roadtrip:)

2016-02-27 @ 19:15:26
URL: http://camillaesi.blogg.se
Postat av: Caroline

Låter som en mysig dag trots kylan! Vi hade -16 på lördagen men på söndagen var det plusgrader så då passade jag och sambon på att åka fyrhjuling :)

Sv; Jag tycker både veckor och helger går alldeles för snabbt ;)

2016-02-29 @ 13:05:20
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0