Inflyttningsfika

 Arkivbild

Nu har jag bott här i Kalix snart en månad och till helgen är min
inflyttningsfest. Det ska bli så himla skoj och jag är i full färd med
att planera inför den. Men eftersom festen kommer hållas på Seskis
så ser ju inte släkten lägenheten.. Därför ska jag även ordna en
inflyttningsfika under februari så de får möjlighet att komma hit och
titta hur jag bor.  Sitter i skrivande stund och klurar på vad jag ska
baka för inflyttningsfika.. Det blir i alla fall snickerskladdkaka (älskar
det!) men vill även bjuda på något annat. Kanske nougat- och
havrerutor, kladdkakemuffins, morotskaka eller så.. Finns ju så
mycket gott, haha!


Kommentarer
Postat av: Flisan

Kul med inflyttningsfest :D

2016-02-02 @ 20:56:38
URL: http://nouw.com/fbb
Postat av: Caroline

Snickerskladdkaka lät ju magiskt gott! Mysigt med inflyttningsfest och inflyttningsfika! :)

2016-02-03 @ 17:16:17
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0