Fredag

 
Det blev aldrig något gympass igårkväll utan en ofrivillig vila.
Halsen var i sämre skick än tidigare under veckan och jag var
mer snorig så det kändes bäst att avstå från gymmet och vila.
Istället lagade vi god mat och myste framför Farmen och
Gåsmamman med fruktsallad. Välbehövligt efter kaosdagen
på jobbet som innehöll flera akutärenden..


Men nu är det en ny dag och jag hoppas denna arbetsdag
blir lugnare än gårdagen. Hoppas få möjlighet att skriva under
förmiddagen och på eftermiddagen blir det ett möte med
hemsjukvården innan helgen är här. Ikväll väntar middag hos
P's föräldrar, kul!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Nej vad tråkigt att halsen kändes värre :( men det kan vara skönt att bara vara hemma ibland också, i synnerhet nu när du kommer hem så pass sent =) Farmen är så kul i år ;)
SV: Ja det är ju inte så roligt men jag har ju gått samhäll så något borde jag ju ha med mig därifrån ;)

2016-02-26 @ 12:48:24
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0