Första gången på 2 månader

I söndags körde jag ett rent cardiopass på gymmet, det var verkligen
välbehövligt! Har inte kört cardio på nästan två månader, inte sen
slutet av december.. Har inte kunnat köra cardio här i Kalix eftersom
jag först var förkyld när jag började gymma och då är det inte bra att
köra kondition, sen tatuerade jag benet och då var det vila från
kondition och benövningar. Men nu är det över och jag kan börja
med cardio igen! Känner att det är något som behövs för att tighta
till magen och minska fettet där.
 

Trots 2 månaders uppehåll från cardion hade min kondition inte
försämrats. Sprang 5 km på samma tid som i Borås men nu med lite
mer lutning till och med. Sen blev det 2 km powerwalk i brantaste
lutningen innan vi lämnade gymmet.
 
Direkt efter löpningen - osminkad, svettig och halvdöd, haha.


Kommentarer
Postat av: linah

härligt!

2016-02-18 @ 08:04:14
URL: http://nouw.com/linaheve
Postat av: Caroline

Härligt, heja heja! Jag ska försööööka mig på crosstrainern ikväll, har varit så vansinnigt trött den här veckan och har inte tränat ett enda pass (än).

2016-02-18 @ 17:45:50
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0