Effektiv lördag

 
Dra mig baklänges vad jag har varit energisk idag!
Kanske beror på att jag samlade ihop tio timmars sömn inatt.
Begav mig till gymmet vid 09-tiden när de öppnade och körde
20 minuters cardio + ett biceps/ryggpass. Sen var det bara
att skynda sig hem för att duscha, sminka mig och förbereda
allt här hemma inför klockan 13 då släkten kom på inflyttnings-
fika. Har haft en mysig (och mumsig!) eftermiddag med massa
gott. När släkten åkte hem strax efter 16 blev jag väldigt energisk
och skurade lägenheten, tvättade, förberedde lite inför morgon-
dagen och startade diskmaskinen. Nu, tre timmar senare är allt
klart och jag sitter i soffan och lyssnar på schlagerlåtar. Laddar
upp inför Melodifestivalen som är klockan 20, haha.
Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj vad mycket du har hunnit med idag

2016-02-20 @ 19:39:05
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

ja popcorn är sjukt gott det håller jag med dig om :)

ja vi kanske kan följa varandra på Instagram?

tack så mycket jodå det har jag haft men lite långtråkigt haha men den har varit relativt lugnt för min del. var och simmade idag i 90 minuter så har fått träningsvärk i hela kroppen nu haha

Låter som fullt upp du har haft idag men skönt att tvättstugan var ledig så slipper du tvätta i morgon

låter som en bra söndag du ska i morgon

2016-02-20 @ 20:07:22
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Petra

ja det är ett måste när man gå på bio haha ska på bio på tisdag då ska jag köpa popcorn

haha förstår att du blev det

okej tänkte på om vi kunde följa varandra på instagram

ja det var riktigt skönt var längesen jag simmade i simhallen typ 6 år sen


ja det förstår jag hade också så ett tag innan då jag simmade innan men nu tål jag kloret i bassängen då dom har bytt ut det.

det hoppas jag verkligen du får

vad blir det för middag?

Ska i morgon göra matlådor och sen blir det åka hem en sväng på eftermiddan till föräldrarna

2016-02-20 @ 20:16:52
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad gott! Ja, du har verkligen varit energisk igår kan man gott och väl säga haha! :D
Men låter som om du fick en jätte bra dag iallafall, men det var inget laddande man behövde för gårdagens bidrag. Usch vad tråkiga nästan alla var :P

Sv; kul att du gillade att läsa min ''antingen eller lista'' :D
Gör det! Det skulle vara kul och se om vi har något gemensamt på denna lista eller inte :D

Usch, tråkigt att höra... Jo, hoppas verkligen att det kommer att bli bättre för dig på jobbet! :)

Jaså den är där! Jag trodde att du skulle lägga upp den så väntat. Men absolut kan jag ställa några frågor. Flertal faktiskt :D

2016-02-21 @ 07:46:27
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0