Tisdag

 
Så blev det ännu en tidig morgon, kroppen vill inte sova, den verkar
längta för mycket till jul.. Men jag klagar inte, tycker det är mysigt
att vakna tidigt medan det fortfarande är mörkt ute. Kura ihop i
soffan med en nybryggd mugg kaffe, tända ljus och musik eller ett
bra tv-program. Så mysig start på dagen ju! Klockan 10 ska jag
på mitt veckobesök på sjukhuset och efter det hämtar jag Diesel
och packningen innan jag kör mot Seskis. Kommer spendera
julveckan hos mamma och det ska bli så mysigt! Förra julen var
jag ju i Borås eftersom jag höll på att flyttpacka inför flytten hit
till norr. En minnesvärd jul minst sagt, både på grund av allt flytt-
kaos men också för att vi hade matförgiftning/vinterkräksjuka
hela jul och nyår.. Nej nu måste jag lägga i en högre växel så
jag hinner fixa till mig innan sjukhuset väntar.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Hoppas det gick bra på sjukhuset. Usch, ingen vidare jul förra året du :/

2016-12-20 @ 17:22:08
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad roligt att du ska åka dit idag! Hur känns det med att köra bil med allt? Ångesten osv? Minns att jag inte vågade köra och litade inte på att jag höll mig vaken eller liknande. Men övade bort ångesten och övervann, självklart, och nu är det en frihetskänsla. Men hur är det för dig?..

Sv; ja, alltid kul att skrapa fram en vinst, hihi! Roligt, snällt utav dig. Jag tycker vi alltid vinner, eller inte alltid men relativt ofta, men dessvärre så blir det ju alltid i slutändan att man inte vinner ett skit eller oftast typ trettio kronor ^^,

Roligt! Ska bli kul att läsa din årsresume :D
Min lista på årslistan kommer upp idag klockan 13.00 :D

Härligt. Jag har ännu inte börjat se på serien SKAM, men får ta och göra det då. Den verkar så himla bra ju, som du säger. Man känner igen sig ju väldigt mycket. Dock inte med festandet, av någon konstig anledning har jag aldrig festat.. Råkade hamna på en hemmafest en gång.. Men jag hade inga sådana vänner eller så var jag i fullt sjå för att ta hand om min älskade Jenny. Så att ja, nej inget festande för min del ^^,

Jaså.. Åh det låter verkligen som en jobbig tid du har haft och tagit dig igenom. Jag lider verkligen med dig..
Jo jag kan relatera till det här med känslokallheten. Min bror gick på ett par tabletter förut och jag skojar inte då jag säger att han varken skrattade, grät, blev arg eller ens lycklig en enda gång. Ingenting! Då man pratade med honom var det som en vägg. Jag kände verkligen inte igen min bror. Det var som en alien. Men sedan bytte han medicin och nu känner han känslor igen. Det är så trist att se en människa man bryr sig om gå igenom sina faser...
Jag förstår absolut varför du beslutade att gå på anti-depressiva tabletter. Absolut! Du hamnade ju i en helt annan svacka än vad jag någonsin hamnat i. Jag har ju panikångest samt ja ångestattacker som var riktigt groteska och hemska, men du har ju även hamnat i utmattningssyndromet.. Så att ja, det är ju helt annan rad att läsa så att jag förstår dig fullt ut 💕

2016-12-21 @ 11:46:48
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0