Söndag

Puh, känner mig helt slut efter gårdagens förberedelser inför idag!
Kan säga att jag somnade rätt fort igårkväll när jag la huvudet på
kudden, haha. Idag blev det en rätt tidig morgon för att jag skulle
hinna träna lite med kettlebellen innan det är dags för mommos
födelsedagsfirande. Helt galet att hon blir 90 år idag! Som jag
nämnde igår så är det öppet hus idag under några timmar för att
fira det. Ska bli kul att träffa alla släktingar och även lite annat folk,
äta smörgåstårta, fika och ha trevligt. Det blir en mysig söndag
(och andra advent dessutom!).
Hoppas ni får en mysig andra advent!
 
 Bild från förra helgen då det kom massa snö under en natt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0