Onsdag

 
Julen är förbi för detta år och jag har haft väldigt bra och mysiga
juldagar hemma hos mamma. Nu tar vi sikte på nyårsafton och
planerar och fixar inför det, kul!
 

Jag klev upp för en stund sedan här hos mamma och sitter nu
med en kaffemugg bredvid mig för att vakna till liv. Efter
frukosten ska jag köra hem till Kalix, så får tacka Seskis för
denna mysiga vecka. Imorgon väntar mitt veckobesök på
sjukhuset så därför åker jag hem idag för att packa upp
väskorna, handla och sånt. Vill alltid hinna landa hemma
och "få ordningen återställd" innan man ska iväg på nått
möte eller liknande.
 
Bilder från julen kommer upp när jag är hemma och har
överfört allt till datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0