Onsdag

 
Vädret och vilka temperaturförändringar som kan ske på
ett dygn är rätt fascinerande. Igår var det -21 grader, höll
på att frysa ihjäl! Under kvällen blev det kring -6 och när
jag vaknade upp imorse var det +2 grader. Stor skillnad!


Jag har startat den här onsdagen med 1 timme cardio på
gymmet med Tyngre-podden i öronen. Nu har jag just
kommit ur duschen så nu väntar en grötskål, kaffe och jul-
kalendern. Klockan 11 ska jag tvätta och eftermiddagen
kommer spenderas med Diesel i soffan för att återhämta
mig efter tvättandet.
Har ni något planerat för dagen?

Kommentarer
Postat av: moamedalicia.blogg.se

altså, vilken underbart vintrig bild <3 duktig du är som tränar :)

2016-12-07 @ 11:35:14
URL: http://moamedalicia.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Den här bilden är så vacker! =) Och som jag skrev på snap igår, jag är så ledsen över att vi inte har nååågon snö what so ever här i Skaraborg. Och hemma i Närke har de, tio mil bort.. Så knepigt det där. Men har jag sagt innan att vi oftast har snö och kallt i Närke.
SV: Tack snälla! Fast jag tycker inte jag gjorde speciellt mycket men det kanske lät så, jag vet inte. Jag brukar ju göra en hel del under mina dagar. :)
Åh så härligt med så kalla garder, så uppfriskande. Jag önskar så mycket att vi fick det här.. fast vet inte hur det brukar vara i Skaraborg.
Hm nja inga speciella planer så, jag ska plugga såklart, försöka jobba en hel del, sen ska jag fixa inför jul och nyår och sådär :D Mest mysa runt!
Haha jag kan lova att våra lärare också var hårda;) Gick ju samhäll och där var det skärpning som gällde haha. Men jag tror att mitt test lite föll mellan stolarna och så var jag ju alltid med på allt annat så jag tror de tänkte att jag hade gjort det/kunde det..Tror också det var svårt att boka simhallen till enstaka elever så det kanske också spelade in.
Hoppas du får en skön dag! Jag ska klä på mig och ge mig ut på löp nu :)

2016-12-07 @ 11:43:34
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Oj vilken skillnad i temperatur. Här var det så halt i morse så jag övervägde faktiskt att vända o gå hem men tog bussen istället, annars hade jag nog aldrig kommit hem.

2016-12-07 @ 16:58:32
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Natalia

Gud vilken fin bild, här är de ingen snö :(

2016-12-07 @ 17:19:43
URL: http://nouw.com/nattis

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0