Hemvändare

 
Ikväll är det hemvändarparty på krogen i Kalix och det hade
varit så kul att vara där, men på grund av utmattningssyndromet
är jag tvungen att avstå.. Jag klarar inte ännu att vara bland
mycket folk utan får ångest, extremt stresspåslag och panikattack,
och ännu värre när det är mycket prat eller hög musik. Krogen är
alltså inte det bästa stället då.. En sån här gång när det är någon
särskild tillställning blir jag extra arg och ledsen över utmattningen
och hur den begränsar mig.. Blä! Jag vet att det bara är att
acceptera, kroppen och hjärnan är inte ännu redo för alla intryck,
allt folk och högt ljud men det känns så tråkigt..
Brukar ni gå på hemvändarfest såhär kring jul?

Kommentarer
Postat av: Freja Lindsjö

Blir inget sånt för min del heller, blir också trött och får ångest av att vara omkring för mycket folk osv. Dock beror det på att jag är en hsp. Men sjukt jobbigt när sådant påverkar en så mycket :(

2016-12-22 @ 14:02:36
URL: http://frejamarley.nu/
Postat av: Petra

önskar dig en trevlig jul helg då jag inte kommer vara inloggad mer på datorn

2016-12-22 @ 20:34:43
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0