Bilder från julen

Här kommer en drös med bilder från julen 2016 som jag
spenderade hos mamma. Bilder från själva julafton
publiceras i ett separat inlägg!

Redo att åka till mamma!

Har inte haft tillgång till gym på en hel vecka, men har
tränat hemma hos mamma de dagar som jag orkat.

Var på kinarestaurang och åt middag en dag, yum!

 Uppesittarkväll med bingo och gott att äta kvällen före julafton.

Julaftonens outfit.
Gjorde bästa julgodiset: rocky roads.
Älskar det!

Diesel. ♥
 
Jag har besvärats av mycket yrsel under juldagarna så det har blivit
mycket sängliggande.. Tråkigt men sant.


Kommentarer
Postat av: Petra

tack så mycket. jodå min julafton var bra hoppas din också var bra

2016-12-28 @ 19:37:52
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Flisan

sv: så lite så, mitt mål är alltid typ att gå ner i vikt haha :P

tack detsamma :D

2016-12-28 @ 20:08:17
URL: http://nouw.com/lifeandtv
Postat av: MALIN

Vilka härliga bilder :) Så skönt med träning! Kram

2016-12-28 @ 20:08:29
URL: http://malinkirstine.se/
Postat av: NICOLE

Härliga bilder :D Så fint med julen, och så tomt nu när det är över.. men skönt med lite mer fasta rutiner nu haha ;)
SV: Hihi det var en del att läsa igen ;) En del dagar bara sprutar jag ut inlägg haha. Men jag vill inte att det ska bli alltför många kommentarer per inlägg så då behövs det nya som fylls i arkivet :)
Oj var det 8 dagar du var borta? Känns länge haha men ändå inte.
Ja den klappen får du inte missa ;) Den var riktigt bra. LÄgger upp den i dagarna :)
Jaha usch de har jag inte alls vetat om. Jobbigt att det visade så redan på första, men bra ju så att du kunde få hjälp för det. Kan tänka mig att det inte alls är kul, och jag hoppas verkligen att jag inte har något sådant, även om det inte är farligt. Bra att du fått gå på kontroller:)
Jo vi har det hur härligt som helst, så skönt att vara lediga ihop :D

2016-12-28 @ 22:22:17
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: BLONDINA

vilka fina bilder :) kram

2016-12-29 @ 01:35:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0