Tisdag

 
Fredag.. Fredag.. Ja min hjärna tror verkligen att det är fredag
idag, haha så jobbigt! Snacka om dagvild.. Gissar att det är
för att jag ska åka till mamma idag och vanligtvis brukar jag göra
det på fredagar.


Lyckades ta mig upp kring 08 och med lite aminosyror i kroppen
fick jag till ett kortare bicepspass här hemma med hantlarna.
Alltså de där hantlarna + viktskivorna är ett av mina bästa köp,
så himla skönt att kunna träna ordentligt hemma de dagar som
man inte orkar/kan gå till gymmet. Nu är jag nydyschad och väntar
att kaffet ska bli färdigt så ska frukosten ner i magen. Sen styr jag
och Diesel bilen mot Seskis, whoop whoop.
Hoppas ni får en bra tisdag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vad jobbigt när det bara är tisdag! Hoppas din dag går fort ändå :( <3

2016-08-30 @ 10:52:15
URL: http://carolines.for.me/
Postat av: NICOLE

Haha det var ett riktigt önsketänkande, att det skulle vara fredag.. men den kommer snart den med:) Jag fick erbjudande om jobb imorgon så jag ska under eftermiddagen ta mig till mamma :) Kul!
Kul att träffa mamma din idag också :D

SV: Vi får välja en grupp (unga, gamla osv) och ett folkhälsoproblem och så ska vi kolla på det:) Väldigt intressant! Nu fick vi välja grupp själv. Man skriver in sig på en sida och så bildas en grupp:D Jaha okej så pass, att det har blivit bättre utbud. Vi hade först netflix men tog bort det och sen tog testade vi viaplay men det var nästan ännu sämre tyckte vi.. så nu kör vi helt utan =)
Hoppas du får en toppendag :D

2016-08-30 @ 13:23:58
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Mamma Malin

Det lät som en bra start på dagen. Skönt att kunna träna lite hemma!

2016-08-30 @ 13:34:22
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: Caroline

Håller med dig, vi har också en del hantlar här hemma plus gummiband. Så smidigt :D

Hoppas ni får det mysigt trots begravning!

2016-08-30 @ 18:44:32
Postat av: Erika

Det hade inte varit fel om det var fredag!

sv. Denna terminen ska handla om matematik i förskolan, så det är bland annat matematik, pedagogik men också drama, bild och idrott :)

2016-08-30 @ 19:59:16
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0