Söndag

 
Jag överlevde Lights out på bion igårkväll! Vi tyckte filmen var
väldigt bra men inte särskilt läskig. Maten var riktigt god och
sällskapet det bästa, en supermysig kväll. Kom hem kring 00.30
och då blev det att se en film innan vi slocknade kring 03-tiden.


Efter en sen natt med flera uppvaknanden och endast 5 timmars
sömn gav jag upp försöken att sova vid 08-tiden. Tog ingen sömn-
tablett inatt eftersom jag kände mig trött när jag la mig så sent men
där ser jag hur dåligt jag sover utan tabletterna.. Har fått i mig en
ordentlig frukost och kaffe för att kicka igång systemet. Ska fortsätta
väcka kroppen till liv med en Nocco PWO nu, sen klockan 10 ska
jag försöka mig på ett benpass på gymmet. Får se hur det går
då jag sovit lite men tack vare gårdagens godsaker, två muggar
kaffe och PWO ska jag nog få till ett hyffsat pass. Resten av
dagen ska jag ta det lugnt och försöka få lite mer sömn.
Hoppas ni får ett bra avslut på veckan!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt med en biokväll och äta en massa gott! Men trist med sömnen, hoppas att du kommer att piggna till snart! :)

Sv; ja, då förstår jag att du blev väldigt glad faktiskt hehe :D

Hm.. Jag vet faktiskt inte. Jag och mamma ska gå igenom det idag, men jag är så pass dålig på sådant. Funderade på att dem skulle få en pannacotta och sedan ska dem få typ någon mousse av något slag. Två små saker ungefär. För dem får även middag också. Men jag vet inte vad för någon slags mousse det ska bli, då killen min inte tycker om chokladmousse och hallon/lakritsmousse hade vi sist vi typ firade mig.. Något förslag?
Ja, det ska bli kul att bli 20 år. Få gå på systemet och slippa be alla hjälpa mig åt, sedan så är det trevligt att kunna göra allt nu tillsammans med pojkvännen så som vi ska gå på whiskyprovning och finns annat som är 20 års gräns på. Skönt att då få vara 20! :D

2016-08-28 @ 10:10:54
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Mamma Malin

Jobbigt att det inte funkar att sova utan men hellre sömn än inte alls :)

2016-08-28 @ 10:20:30
URL: http://www.mammamalin.se
Postat av: NICOLE

Mysigt med bio :D Och hot snacks ser jag, du sa ju att du skulle köra på det i fortsättningen. Ska testa det med nästa gång, verkar sjukt gott :D

Vi hade det såå roligt verkligen, förutom att jag mådde så illa men jag åkte saker ändå :) Vi vann en stor kartong med kexchoklad så nu har vi kylen full! Haha
Jo det har varit såå sjukt varmt men idag är det äntligen lite svalare och skönare så vi passar på att fixa och mysa inne och ska åka iväg en sväng och kolla lite shopping :)
Å tack vad du är gullig! Jag trivs ju väldigt bra med barn och det faller sig väldigt naturligt då jag alltid haft små barn omkring mig, syskon, kusiner osv. Sedan 2014 har jag ju fått tre kusiner och ett fjärde som kommer nu i januari =) Så att jobba med barn är perfekt för mig =)
Jo jag börjar som tim.vik men det övergår i vik som jag gjorde innan. Jag kan ju inte jobba riktigt 200 % då jag pluggar 100 % men lite extra vill jag iaf:D Det är ju brist så det blir nog ingen fara. Sen har jag ju erfarenhet inom vården också så jobba får jag nog!

2016-08-28 @ 10:42:42
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: N

Vad gott med snacks!!

2016-08-28 @ 14:07:56
URL: http://nouw.com/nathalienyren
Postat av: JoJo

kul att du tyckte att filmen var bra :) jag vill också se den!!

sv; kul att du och jag är så lika gumman :D <3

jaha, vad kul att du kände två som har varit med i tunnelbanan tidigare. :) ja jag får ta och streama det. sen tycker jag att han som satt vid larmcentralen eller vad man ska säga, var sjukt snygg. vet inte om han är med fortfarande xD

ja men klart jag gör det. skulle ju vara superkul att ses ju! :D absolut ska vi satsa på att åka till grekland tillsammans nästa sommar. det skulle vara så awesome ju! <3 hehe ja, om vi inte kommer till grekland så måste vi fan ses här hemma i sverige :D

skönt att sömnmedicinen gör sitt jobb :D ne men är ju tråkigt ändå att du inte kommer jobba nåt mer där innan din anställning går ut. du gör rätt i att åka dit sen och bjuda på lite fika :)

i fredags så var jag först på ikea med mamma en vända efter jobbet, sen kom en av mina bästa vänner och hälsade på hos mig :) hoppas du hade en mysig fredag med k och att resten av helgen har varit bra :D

2016-08-28 @ 17:31:47
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0