Onsdag

 
Hela gårdagen spenderade jag sovande i sängen och soffan,
mådde så himla konstigt och dåligt. Inte alls roligt! Trots att
jag sov typ hela dagen så somnade jag rätt fort på kvällen.
Idag blir det en lugn dag här hemma, antar att gårdagen var
ett tecken på att kroppen behöver tid att återhämta sig efter
Haparanda-turen i måndags. Mådde ju likadant dagen efter
att jag hade varit i Luleå bland mer folk och i flera affärer..
Så det blir en lugn dag här hemma med massa vila för att
återhämta mig. Har en hel del tidningar som jag fått av moster
som jag ska läsa, vilket passar perfekt en dag som denna då
det regnar och åskar utanför fönstret. Nu: frukostdags!
Hur ser er onsdag ut?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Åskan är borta för oss, nu är det strålande sol. Jag är tyvärr lite bakfull, så det blir inte att gå ut och svettas än på ett tag.

Ja, idag är tredje dagen, körde ben i måndags. Idag på riktigt vill jag typ gråta när jag tvingas gå ner för trappan eller sätta benen i kors >.< HAHA! Sämst ;) Eller bäst!

2016-08-03 @ 10:12:13
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0