Fredag

Nu är bakandet inför mitt födelsedagsfirande igång! Igårkväll
gjorde jag en sats sega muffins med nutellagömma och idag
ska jag göra 1½ sats till. Det blir en del då jag ska bjuda både
vänner, släkten och kollegorna. Men jag tycker ju om att baka
så jag tycker bara det är roligt!
 

Men innan jag sätter igång med bakningen ska jag mätta magen.
Jag har varit på gymmet och kört ett rygg/axelpass nyss.
Den nya sömnmedicinen är verkligen bra, så skönt att slippa
dåsigheten och orka med vissa saker på morgonen. Under dagen
ska jag förutom bakning roa mig med lite bilåkande, serietittande
och myspys.
Hoppas ni får en bra fredag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Härligt med bakande! Tror att det sätts igång nästa helg för min del. Då vi har kalas för mig den 17:e :D fyllde du år den 3:e eller när var det igen? :D

Sv; ja, det var verkligen trist, men som du säger är det tur att jag hade mina kollegor, min mormor och sedan min kille under kvällen! Underbart :D

Skönt att du slipper tröttheten och dåsigheten på morgonen efter att du tagit tabletterna! Framgång :D
Förstår att det kan vara skönt att det känns som om det är helg hela tiden, då du inte orkar en massa saker hela tiden. Så förstår dig! :)
Hoppas också på det för din skull och hoppas att du aldrig hamnar här igen! :)

Tack ska du ha! Än så länge har jag haft en toppen fredag. Ha en toppen fredag du med :D

2016-08-26 @ 14:12:08
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0