Begravning

Arkivbild. Moffas kista på minnesstunden -07.
 
 
Här blev det inte någon sovmorgon denna onsdag.. Frukosten
och ett par muggar kaffe är redan i magen och nu är vi i full sjå
med att fixa oss. Klockan 11 ska vi vara i kyrkan på begravning.
Minns inte ens sist jag var på begravning, det är många år sen..
Som tur är kanske man ska säga. Vad resten av dagen bjuder
på återstår att se. Tror jag ska hälsa på moster en stund under
eftermiddagen medan mamma är på ett möte. Myspys!
Vad är era onsdagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Beklagar sorgen! :(

2016-08-31 @ 12:24:01
URL: http://amandalarsson.nu
Postat av: Petra

det är inget roligt med sådan dag.

ska också på begravning snart men har inget att ha på mig så måste köpa lite nya begravningskläder får blir i samma veva som jag köper höstkläderna

okej vad härligt att stormen lugnade ner sig.

det blåste en hel del hos mig i lördags också

tyvärr var det ingen bra söndag då jag fick spendera hela natten på akuten samt hela morgonen kommer upp ett inlägg om det i bloggen

2016-08-31 @ 12:39:19
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Åh vad trist med begravning. Beklagar.. Vem är det som har dött, om jag får fråga? :/

Sv; ja, det var riktigt härligt att återigen få gå på Ikea. En av mina favorit affärer! :D
Jo tack, min helg var toppen faktiskt, även fast min Niclas arbetade. Men så är det ju ibland :)
Ja, den filmen är grymt bra! :D

Nej, netflix äger jag inte. Hört att den ska vara dålig.. Vad tycker du? :)
Okej, ja får ta och kolla in den serien. Jag har snart sätt klart på min favorit serie, som jag även har sätt typ två-tre gånger förut, så det behövs nog en ny att se! :)

Precis. Ja, men då förstår du varför jag går på whiskyprovning, även fast att jag inte ett dugg är förtjust i det haha. Öl däremot tycker jag väldigt mycket om och det var riktigt roligt då Niclas gjorde egen öl hemma. Två byttor har han gjort och dem blev faktiskt rätt så goda för andra gången! :D

2016-08-31 @ 16:01:23
URL: http://knaset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0