Valborgsmässoafton

Valborgsmässoafton -13 i Umeå.
 
Så var sista aprildagen här, även känt som valborgsmässoafton.
Många som har sin första fylla den här kvällen. För min del blir det
nog ingen alkohol ikväll eftersom jag fortfarande är förkyld och sjuk.
Känner mig inte så taggad på att festa då precis, haha.   Under
dagen kommer jag ligga och vila för att ladda batterierna inför kvällen.
Även fast jag är sjuk så vill jag gärna se en majbrasa, så tänkte gå
en snabbis till Idrottsplanen på kvällen för att se den. Ska även
baka nyttiga protein-muffins och sen blir det att äta god mat med
mamma, men hur mycket smak jag kommer känna är en annan
sak, haha.
Hoppas ni får en bra valborgsmässoafton! Hur ska ni fira den?
 
 Valborgsmässoafton -08.
Var bara 16 år på bilden, shit så längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0