Torsdag

 
Att det är grått, dimmigt och slaskigt väder ute påverkar verkligen
mitt humör/mående. Hela denna vecka har det varit dimmigt och
slask/snö ute, och jag har varit väldigt trött. Nästan konstant.
Det har inte hjälpt varken med flera muggar kaffe, Nocco eller
något annat, tröttheten och segheten har ändå hängt över mig..
Igår kände jag mig så trött så jag tänkte vila från gymmet men är
glad att jag ändå gick till gymmet efter jobbet och körde rygg/axlar
för det var såå skönt!
 
 
Idag vankas också ett gympass såklart, denna gång blir det cardio
och mage. Slänger om schemat litegrann denna vecka. I övrigt ska
jag på ett möte med ett möbelföretag, spännande. Ikväll ska jag
packa det sista inför trippen till mamma och se Gåsmamman.
Såå bra serie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0