Tisdag


Pang sa det under natten mot måndag så hade jag dragit på mig
halsont och början till en förkylning, inte kul! Senast i fredags sa
jag till kollegorna att jag fått vara frisk nu 1,5 månad men det skulle
jag tydligen inte sagt, haha.  Det är ingen bra timing att bli förkyld
nu då vi redan är underbemannade på jobbet på grund av sjukdom
och vab, men tyvärr kan man inte styra över om man blir sjuk..
Jobbade igår men det var tungt, och med även ett illamående från
h-vete så fick jag känna mig besegrad vid 16 och var tvungen att
gå hem. Knaprade halstabletter och strepsils hela dagen, drack
varmt och försökte kurera mig på kvällen med glass. Febern kom
på besök och jag kände mig inte alls i form.. Ska göra ett försök
att jobba idag men får se hur det går.. En sak som är säker är att
det blir att vila från träningen idag i alla fall (tyvärr!).
Hoppas ni får en bättre tisdag!

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

krya på dig

2016-04-26 @ 12:40:47
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: Caroline

Åh va trist med förkylning! Hoppas det är en kortvarig sådan och att du snart är på benen igen! :) Jag har haft två jobbiga förkylningar sen mitten på mars så det verkar vara något som går. Många av mina kollegor som är sjuk också :/

Mall of Scandinavia är väl värt ett besök! Kul med lite andra affärer än "de vanliga" och många härliga matställen. Och ett enormt HM :)

Det blev axlar för mig igår kväll, kändes lagomt! Ikväll tänkte jag och sambon ta årets första joggingtur ute i skogen, om vädret fortsätter vara så som det är nu :) (soligt och 7 plus)

Åh va trist! Jamen svart funkar ju det åh :) Min nya (sony xperia z5 compact) är korall, så fin :D Hoppas du får en innan din andra dör iaf! :)

2016-04-26 @ 13:22:19
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0