Söndag

 
Godmorgon söndag! Här sitter jag med ett glas aminosyror i
handen och laddar inför ett cardiopass på gymmet. Vanligtvis är
söndagar vilodagar för mig men eftersom jag hade vilodag igår
då jag var i Haparanda blir det att gymma idag istället.
Men kan inte ännu gå iväg till gymmet då det öppnar först 10 på
söndagar, så får roa mig med annat under tiden, som foodprepp.
Skönt att ha matlådor och lunch färdigt inför veckan. På efter-
middagen ska jag umgås med två gamla klasskompisar från
gymnasiet vilket ska bli sjukt kul! Har inte träffat dem på flera
år mer än när man sprungit på varandra i affärer. Vi har mycket
snack att ta igen, är ju 6 år sedan vi gick ut gymnasiet.
Där har ni min söndag. Hur ser eran ut?

Kommentarer
Postat av: miningalinn

Ska stöda hela dagen med ett avbrott för att jag ska på match!!(:

2016-04-17 @ 12:07:09
URL: http://nouw.com/miningalinn
Postat av: Erika

Vad trevligt att träffa gamla vänner :)

sv. Förstår det. I Fredags firade vi Fredrik då han fyllde år :)

2016-04-17 @ 16:33:49
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0