Söndag

Att spendera en hel dag på stan och shoppa tar på krafterna,
jisses så trött jag var igårkväll! Lyckades trots det hålla mig vaken
genom en film men somnade gott vid 01-tiden. Blev en rejäl
sovmorgon imorse, vaknade kring 10 men låg kvar och myste i
sängen rätt länge. Mysmorgon, en bra start på söndagen!


Har känt mig slö och väldigt trött i både kropp och hjärna idag
samt lite småyr, så beslutade mig för att ha vilodag från gymmet.
Två dagars vila i rad är inte likt mig, men ibland behöver kroppen
det och nu är det så. Försökte mig ut på en promenad i efter-
middags men det gick trögt, var som en zombie när jag gick så
det blev hem och vila på soffan istället. Så nu blir det lugnt resten
av dagen och så hoppas jag att kroppen är piggare imorgon och
redo för träning!

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Vad jobbigt att du känner dig så yr. Jag hoppas att du inte håller på att bli sjuk, för en dags shopping, javisst blir man väldigt slut efter det, men kanske inte så trött. Så håller tummarna för din skull! <3

Sv; skönt att du var nöjd med klippningen! Har du lagt ut på bloggen hur det ser ut? Jag har varit borta från bloggandet lite då jag har arbetat helg, så jag måste ha missat det isådanafall. Om du inte har lagt ut, kan du inte göra det då? :D

Mums med tacos i torsdags! Det ska vi äta idag :D
Ja, det var väldigt trevligt hemma hos hans mamma i torsdags. Dock blev jag lite smått sur, vilket kille märkte och tyckte att det kanske var lite tråkigt, men jag tycker inte om placeringar. Jag avskyr att känna att jag inte vet vart man ska sitta och hans mamma ska jämt sitta på samma och liksom ''skämtar'' om man sätter sig på hennes plats och liknande. Så känns jobbigt ibland och vill då ha Niclas bredvid mig, men då blir det så att han ska sitta bredvid henne, eftersom att dem alltid har suttit så ^^, haha så jag blev sur, kanske konstigt att bli sur över en sådan sak, men ingen förändring på 2 år och 4 månader så :P

2016-04-24 @ 17:27:14
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Haha vad roligt att du blev så trött av det :) Men bra av dig att lyssna på kroppen i alla fall och vila idag!
SV: tack snälla! Tycker också att det blev sjukt snyggt :)
Nej då är det inte samma person :) . Vad tråkigt att du fortfarande inte fått telefonen... men snart så. Jaha ska du ta en svart då? Jag hade väntat ;) Hihi
Hoppas du har en fin söndag :)

2016-04-24 @ 18:41:40
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Ja när det bara avr vi själva var det lättare, men barn blir egentid helt ensam svårt. Så det var skönt de kunde åka till hans föräldrar och vara där.

2016-04-24 @ 19:44:12
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: NICOLE

SV ja det var toppen verkligen, hur roligt som helst :D . jag blev lite besviken på maten faktiskt.. det var kyckling, klyftpotatis och tzatsiki bara liksom. Men sen är jag ju väldigt bortskämd med mat haha men ändå förväntar man ju sig grymt god mat på restaurang =)
Ja färg på telen kvittar väl egentligen :) Bara man har en fön som fungerar =)

2016-04-24 @ 22:42:50
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0