Shoppat

 
Oj vilken lyckad shoppingtur det blev i Luleå idag, så nöjd!
Hittade verkligen massor och "spenderarbyxorna" var på kan
man lugnt säga, haha. På Gina Tricot handlade jag gratis eftersom
jag hade presentkort, inte illa. Var även in för första gången på
Gymgrossistens butik i Luleå, så kul att de äntligen öppnat där!
Blev att storshoppa där och prata med Lisbeth och Johnny Grape
(bodybuilders, Johnny har vunnit VM-15), var så kul att se dem
live! Följer dem på instagram och båda är riktigt grymma.
Efter det blev det kinamat och sen ett besök hos pappa, kul!
 

Nu är jag hemma igen och har packat upp alla påsar med mina
inköp. Sitter och väntar att något roligt ska hända så passar på
att blogga under tiden, hihi.
Hoppas ni har en bra lördagskväll för det ska jag ha!
Detta shoppade jag idag:
♣ 2 ribbade linnen
♣ 1 grå kofta
♣ 1 gråmelerad kofta
♣ 1 linne med brottarrygg
♣ Solglasögon
♣ Ansiktsrengöring
♣ Hårsnoddar
♣ Steviadrops, proteinpulver, aminosyror och
proteinbars

Kommentarer
Postat av: Petra

kul med shopping massor snyggt du fyndade idag



ja det var roligt med släktträff men mycket folk det var är trött efter dagen

ja det riktigt gott med ostbågar låter som en bra lördag du har haft med

2016-04-23 @ 20:07:44
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Erika

Vilka fina och bra inköp :)

2016-04-24 @ 00:47:18
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

gud så härligt med storshopping :) Och kul att favoritbutiken finns så nära till hands igen!

Ja 63 % blev det den här terminen, behövde vila upp mig :)

2016-04-24 @ 09:57:42
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0