Reunion

 
Oj vilken fart det har varit denna söndag, den har sprungit iväg!
Började förmiddagen med ett gympass där det blev 73 minuters
cardio samt några magövningar, mördarpass! Sen blev det en
sen frukost/lunch vid 13-tiden och efter det träffade jag Zandra och
Marie som jag gick gymnasiet med. Shit så längesen vi sågs
tillsammans, typ 6 år sen sist. Var såå kul med en reunion nu med
massa prat och kaffe.   Så glad att jag bor här igen och vi kan
börja ses igen som på "gamla goda tiden". Har nyligen kommit
hem och just värmt mig med en mugg kaffe. Fryser as hell..
Tänkte nu se Ink master och invänta Johan Falk som börjar 21.00.
Hur har er söndag varit?
 
 Zandra, Marie och jag på studenten 2010.

Kommentarer
Postat av: Days by Johanna

Härligt med reunion :)

Jag har en iphone 5 :) men vet inte vad jag skall ha nästa gång så får bestämma det först :)

2016-04-17 @ 19:27:33
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se
Postat av: NICOLE

Å vad roligt för er att få träffas efter så många år på skilda vägar :) Du hade ju minst sagt ett äventyr att berätta om, hoppas de också haft det bra under tiden =)
SV: haha typiskt att du missade dem :) .
Kan bara hålla med, en fantastisk person Hon peppade oss som bara den och jag har skrivit ner lite av det som hon sa som jag ska tänka på ;)

Har också lyssnat på henne massor så det var roligt att kunna sjunga med i alla låtarna :)

Lät som en härlig lördagskväll :) Jag tog det mest lugnt faktiskt, var rätt sliten. Idag har jag dock hunnit med mycket vilket är härligt :D Maten är precis inskjutsad i ugnen för snart kommer Henrik hem :D

2016-04-17 @ 19:50:09
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Bra jobbat kära du, svettiga pass är de bästa passen :D :D Svetten gillar jag mer än mjölksyran ^^

sv: Jag tror att jag och erik har "tuffat på" i omgångar, men det var kul att göra något annat - något riktigt igen!

Jag tycker definitivt du ska åka tillbaka på besök eller motsvarande, för alltså sååååå fint :D

2016-04-17 @ 20:50:05
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Bambi

Min söndag har varit så lugn och skön. Fast lite rastlös också.. Första dagen på länge där jag och sambon liksom inte gjort ett skit typ. Så tillslut var vi tvugna att sticka ut på en promenad för att inte börja klättra på väggarna. :P

2016-04-17 @ 22:29:28
URL: http://iambaam.blogg.se
Postat av: Petra

ja

härligt att höra din helg har varit bra min har varit både bra och dåligt

2016-04-17 @ 22:34:22
URL: http://brunetpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0