Onsdag

 
Godmorgon från sjukstugan! Här har det varit snörvligt och täppt
i näsan om vartannat, feberfrossa och halsont inatt. Ingen höjdare..
Är hemma från jobbet idag och ska försöka kurera mig så gott det
går med te, halstabletter och massa vila. Har precis hällt upp en
mugg vaniljkaffe och tänt ljus så nu ska jag ligga i soffan och sörpla
på det till Nyhetsmorgon. Kommer spendera hela dagen vilandes
i soffan med massa tedrickande och play-tittande. Igår såg jag alla
avsnitt av Biggest Loser och Unga Föräldrar så idag blir det att se
något annat.
Har ni något tips på serier/filmer som jag kan se nu när jag är sjuk?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lät som en mysig dag även om det är trist med förkylning! :3

Jag äter soyakvarg så det är ju mjölkfritt ^^ Dock betydligt dyrare men jag är glad att det finns eftersom jag inte tål mjölk :p

Ja jag kanske borde köpa kaviar ändå. Blir ju mer och mer sugen ju mer jag tänker på det ;)

Haha ja vädret här är så skumt! Just nu toksnöar det ute men till helgen ska det bli 12 plus?! :D

2016-04-27 @ 12:52:40
URL: http://nouw.com/awesomecaroline
Postat av: Days by Johanna

Blue bloods är en bra serie :)

2016-04-27 @ 13:13:26
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0