Onsdag

 
Jag var så taggad igårkväll att se Halvåtta hos mig eftersom det
är från Kalix, men då var det SM-final i hockey istället. Åh!
Men hade en bra och mysig kväll ändå, lyssnade på musik och
läste i flera tidningar. Var verkligen välbehövligt efter arbetsdagen
som var sjukt stressig..


Men nu vänder vi blad och möter en ny arbetsdag, onsdagen.
Ska sitta inne på kontoret och skriva massor under förmiddagen.
Under lunchen ska jag till gymmet för att bygga vidare på ryggen
och axlarna, hihi. Sen ska eftermiddagen spenderas i kommun-
huset där vi ska ha dataträff, något som vi har en gång i månaden.
Därefter raka vägen hem för att laga mat, sortera tvätt och liknande.
Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det låter som att du har en del att stå i, men så roligt att också ha lite hemmatid :) Jag förstår att det ska bli kul att se Kalixborna, och halvåtta är ju ett så himla mysigt program. Jag gillar det även när det inte har några kopplingar till mig ^^

Om jag bara tar mig till gymmet tillräckligt regelbundet borde jag ju börja gilla det. Ska kolla om vi har ett gym till hyresrätten också, det känns lite bättre på något vis :)

2016-04-20 @ 10:24:39
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en bra onsdag. Hoppas att du får en bra dag!

Sv; nja, det stämmer inte heller. Jag arbetar antingen dag eller kvällspass som du vet och jag arbetade dag senast den 7 april ja, men kvällspass har jag också arbetat ;) men då arbetade jag ett kvällspass den 8:e och sen har jag inte arbetat fören den 18 april då! :)

Lät inte som en dum middag! Själv vet jag inte vad vi åt om jag ska vara ärlig. Men gott var det iallafall!

Skönt att ha det jobbiga ärendet överstökat och att allt gick jätte bra! :)

2016-04-20 @ 12:15:20
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Days by Johanna

Skönt ärendet gick bra! :)

Hoppas gymmet och dataträffen går bra! :)

Hugo vakna 20:30 så det blev inte så mkt dejt för oss, men vi hann iaf se två avsnitt av vår serie :)

btw, var längesedan du skrev något om kille, vet inte om jag missta något, men ni kanske inte är tillsammans längre?

2016-04-20 @ 13:19:12
URL: http://daysbyjohanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0